Claes-Görans jeans…

Tro det eller ej – tro det faktiskt! Nu har jag hamnat i jeansbranschen. Kolla här – http://www.claesgoran.com/. Mycket ska man vara med om i livet! När jag gick i fyran – jag tror det var då – kände jag mig närmast trakasserad av Lill-Babs som sjöng sin sång om Claes-Göran. Har se´n dess ett traumatiskt förhållande till fru Svensson. Nu har jag lättare att stå ut med att ha egna jeans. Problemet är att mina jeans tydligen är så dyra att jag inte har råd att skaffa mig ett par…Så kan det vara! Får väl hålla tillgodo med nå´n annans byxor!

One Response to Claes-Görans jeans…

  1. mian lodalen skriver:

    Claes-Göran- finns dina brallor kvar? jag letar desperat efter ett par, säg att de finns, hoppas mian

Kommentera

